Adatkezelési tájékoztató
Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek.
A sütik használatát bármikor letilthatja!
Bővebb információkat erről Adatkezelési tájékoztatónkban olvashat.
Navigáció
Eseménynaptár
Hirdetmények
Jelenleg nincs feltöltve hirdetmény a weboldalra.
Közadatkereső
MOBIL KORMÁNYABLAK BUSZ
2021. május 25.Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy
2021. május 29-én (szombaton)
09:30- 10:30 óra között Szentgyörgyvölgyön a Többfunkciós Szolgáltató Központ udvarán,
11:00 - 12:00 óra között Csesztregen a Művelődési Ház és a Községháza közötti udvaron
2021. június 2-án (szerdán)
10:15- 11:15 óra között Szentgyörgyvölgyön a Többfunkciós Szolgáltató Központ udvarán,
12:00 - 14:00 óra között Csesztregen a Művelődési Ház és a Községháza közötti udvaron
várja Önöket a mobil Kormányablak busz.
A mobil Kormányablak buszon az alábbi ügyek intézésre van lehetőség:
- személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
- lakcím ügyintézés
- diákigazolvány
- gépjármű ügyintézés
- Parkolási ügyintézés
- egyéb kormányablak hatáskörébe tartozó ügyintézés
Zala Megyei Kormányhivatal
PÁLYÁZAT KÖNYVELŐ MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE
2021. május 07.Csesztregi Közös Önkormányzati Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Csesztregi Közös Önkormányzati Hivatal
Könyvelő
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Zala megye, 8973 Csesztreg, Dózsa György u. 2.
A munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
Könyvelői feladatkör
Ellátandó feladatok:
Ellátja a pénzügyi, számviteli, beszámolási kötelezettség teljesítéséhez szükséges feladatokat: Alsószenterzsébet, Felsőszenterzsébet, Kerkafalva, Magyarföld, Ramocsa, Márokföld községi önkormányzatok vonatkozásában. Végzi az önkormányzatok vonatkozásában az állami támogatások leigénylésével kapcsolatos feladatokat. Elszámol a normatív és egyéb költségvetési hozzájárulásokkal,kezeli a kötelezettségvállalásokat, vezeti azok nyilvántartását.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 19. Pénzügyi és számviteli feladatkör
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középiskola/gimnázium, gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Felsőfokú képesítés, Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés.,
- önkormányzatnál, költségvetési intézménynél szerzett szakmai tapasztalat - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- ECDL
Előnyt jelentő kompetenciák:
- Kiváló szintű megbízhatóság
- Kiváló szintű precizitás
- Kiváló szintű stressztűrő képesség
- Kiváló szintű felelősségteljes, önálló munkavégzés
- Kiváló szintű magas szintű együttműködési készség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- végzettséget igazoló okirat másolata
- motivációs levél
- Hozzájáruló nyilatkozat a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, illetve betekintésre jogosultak általi megismeréséhez
- A Kttv-ben meghatározott kötelező adatköröket tartalmazó önéletrajz
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. május 21.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Stokker Balázs jegyző nyújt, a 06-92/573-020 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Csesztregi Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (8973 Csesztreg, Dózsa György u 2. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: CSE/1825/2021 , valamint a munkakör megnevezését: Könyvelő.
- Személyesen: Stokker Balázs jegyző, Zala megye, 8973 Csesztreg, Dózsa György u 2. .
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A kiválasztás kizárólag az alkalmazási feltételeknek mindenben megfelelő, valamint pályázati előírásnak megfelelő tartalommal beküldött pályázatokat áll módunkban figyelembe venni.
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. május 26.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a kozoshivatal.csesztreg.hu honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2021. május 7.
A pályázati kiírás közzétevője a Belügyminisztérium (BM). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a BM részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.
MOBIL KORMÁNYABLAK BUSZ
2021. május 04.Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy
2021. május 5-én (szerdán)
10:15 - 11:15 óra között Szentgyörgyvölgyön a Többfunkciós Szolgáltató Központ udvarán,
12:00 - 14:00 óra között Csesztregen a Művelődési Ház és a Községháza közötti udvaron
várja Önöket a mobil Kormányablak busz.
A mobil Kormányablak buszon az alábbi ügyek intézésre van lehetőség:
- személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
- lakcím ügyintézés
- diákigazolvány
- gépjármű ügyintézés
- Parkolási ügyintézés
- egyéb kormányablak hatáskörébe tartozó ügyintézés
Zala Megyei Kormányhivatal
Iskolai beiratkozás
2021. március 31.Tisztelt Szülők!
Tájékoztatom Önöket, hogy a Kerkai Jenő Általános Iskola 2021/2022. tanév első évfolyamra történő, tanköteles korba lépő gyermekek beiratkozására
2021. április 15. és 2021. április 16. napján nyílik lehetőség.
A gyermek abban az évben, amelynek augusztus 31. napjáig a hatodik életévét betölti, tankötelessé válik.
A veszélyhelyzetre való tekintettel az általános iskolába a 2021/2022. tanévre elektronikus úton is be lehet iratkozni, tehát a szülőnek nem feltétlen kell megjelennie személyesen az adott időpontban. Az általános iskola első évfolyamára történő jelentkezésének elektronikus, online formájára 2021. április 10-től nyílik meg az informatikai lehetőség az Ön részére a KRÉTA rendszer felületén keresztül: https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap. Az e-Ügyintézés „Beiratkozás Általános Iskolába (BÁI)” felület 2021. április 16-án éjfélig van nyitva. Ezen a felületen szükséges a gyermek lakcímkártyájának a feltöltése is. Az online beiratkozási eljárás során vagy annak lezárása után legkésőbb két héten belül Önnek nyilatkoznia kell arról, hogy gyermeke számára hit- és erkölcstan vagy etika órát választja. A hit- és erkölcstan tantárgy választása esetén meg kell jelölnie, hogy melyik egyház hit- és erkölcstan oktatásának megszervezését kéri majd gyermeke számára. Az iskola a hit- és erkölcstan oktatással kapcsolatos, az egyházaktól kapott információkat feltünteti a honlapján (Magyar Katolikus Egyház, Magyar Református Egyház). Amennyiben módosítani kíván a már elektronikusan beküldött adatokon, akkor ezt úgy teheti meg, hogy jelzi (telefonon, e-mailben, az intézmény által meghatározott módon) az adott intézmény részére a visszavonási vagy adatmódosítási szándékát. Az adatok módosítását az intézmény a KRÉTA felületén a kérés alapján elvégzi. Amennyiben a szülő visszavonja gyermeke jelentkezését, ennek következményeként a BÁI felületen az iskola a benyújtott jelentkezésre a szülő kérése alapján elutasító határozatot hoz, és az intézmény saját rendszerében a gyermek adatait a „Beiratkozás visszavonva” státuszba állítja. Ezen műveletek elvégzését követően Ön ismét be tudja nyújtani gyermeke jelentkezését egy másik iskolába.
Amennyiben Ön nem a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti körzetes iskolába íratná be a gyermekét, akkor is meg kell adnia a kötelező felvételt biztosító általános iskola nevét és címét is a jelentkezése során.
Akár körzetes, akár nem körzetes iskolába kívánja beíratni gyermekét, mindenképpen jelentkeznie kell az általános iskolánál, amely jelentkezés a fent jelzett online módon vagy személyesen történhet meg. Az online beiratkozás esetén a beiratkozáshoz szükséges eredeti dokumentumok bemutatására a 2021/2022. tanév első napjáig (2021. szeptember 1.) kerülhet sor.
A beiratkozás adatainak felvétele a beiratkozást lefolytató iskola által szabályozott módon, személyesen is megtörténhet 2021. április 15-én és 16-án, a járványügyi veszélyhelyzet miatt megkövetelt egészségügyi szabályok szigorú betartása mellett.
Ennek rendje a következően alakul iskolánkban:
2021. 04. 15-én 8:00 – 18:00 csütörtök
2021. 04. 16-án 8:00 – 17:00 péntek
Ebben a két időpontban szeretettel várjuk mindkét szülőt, mert a beíratáshoz mindkettőjük aláírására szükség van.
Személyes beíratás esetén az alábbi dokumentumokat hozza magával!
Beiratkozáshoz szükséges okmányok:
1. Születési anyakönyvi kivonat (eredeti)
2. Taj, adó, lakcím kártya, és ha van akkor szem. ig.
3. Szülő/Szülők szem. ig. , e-mail cím, telefon szám
4. NEK lap (Okmányiroda)
5. Szakértői vélemény, HA van SNI, BTMN
6. Nyilatkozatok: hit/etika, lakcím, szülői felügyelet (iskola tölti ki.)
7. Gyermekvédelmi Kedvezmény (ha van)
8. Tartós betegség van-e. (igazolás)
Kérjük személyes beiratkozás esetén a 06-92/573-018-as telefonszámon szíveskedjen előzetesen időpontot egyeztetni munkaidőben 8:00 – 15:00 óráig!
A fentiek után, akár online, akár személyesen történt a jelentkezése az iskolába, a körzettel nem rendelkező általános iskolai osztályok tekintetében, továbbá a körzettel rendelkező iskolákba jelentkező, nem körzetes gyermekek esetében egyaránt legkésőbb 2021. április 23-ig döntenek a gyermekek felvételéről és ezután küldik el a tájékoztatásukat Önnek.
A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok, adatok megadása kapcsán Ön segítséget kérhet a gyermeke óvodájától – óvoda OM azonosítja, gyermekük oktatási azonosítója tekintetében. Természetesen iskolánk fenntartója, a Zalaegerszegi Tankerületi Központ is rendelkezésre áll a körzetes iskolákkal kapcsolatos információk, az online vagy a személyes beiratkozás rendjével kapcsolatos kérdések esetén.
A beiratkozás részleteiről Csiszárné Németh Szilvia Intézményvezető Asszony a 06- 92/573-018, 573-019-es telefonszámon vagy elektronikus úton kerkaiiskola@gmail.com ad tájékoztatást.
Kérem tájékoztatásom szíves tudomásul vételét!
Tisztelettel:
Stokker Balázs s.k.
jegyző
Óvodai beiratkozás
2021. március 24.Tájékoztató a 2021/2022 nevelési évre történő óvodai beiratkozás rendjéről
Tájékoztatom a Tisztelt Szülőket, hogy az Intézményfenntartó Társulás Csesztreg által fenntartott Csesztregi Tündérkert Óvodába a 2021/2022-es nevelési évre történő beíratás időpontja
2021. április 21. napján 8:00-16:00 óra
A beiratkozás helye: Csesztregi Tündérkert Óvoda
8973 Csesztreg, Dózsa György út 1.
Tel: 06-30/7912 285
Email: ovoda@csesztreg.hu
Tekintettel a 27/2021. (I. 29.) Korm. rendelettel kihirdetett veszélyhelyzetre, a beiratkozás időpontjában a szülőknek nem szükséges személyesen megjelenniük az intézményben. A beirtáshoz szükséges dokumentumok elektronikus úton is elküldhetők.
Amennyiben a felvételi körzethez tartozó szülő részéről nem érkezik jelzés, hogy gyermekét más óvodába íratta, vagy felmentését kérte, abban az esetben óvodánk hivatalból felveszi az érintett gyermeket, ennek tényét rögzíti a Központi Informatikai Rendszerben.
Az Óvoda felvételi körzetébe tartozó gyermekek felvétele
Felhívom a Tisztelt Szülők figyelmét, hogy a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény 2020. január 1-jétől hatályba lépő rendelkezési szerint a gyermeknek abban az évben, amelynek augusztus 31. napjáig a harmadik életévét betölti, a nevelési év kezdő napjától legalább napi négy órában óvodai foglalkozáson kell részt vennie. Ezek alapján, a 2021/2022-es nevelési évre kötelező azon gyermekek beíratása, akik 2021. augusztus 31-ig a 3. életévüket betöltik.
Az óvoda felveheti azt a gyermeket is, aki a harmadik életévét a felvételétől számított fél éven belül betölti (két és fél éves) feltéve, hogy minden, a településen a felvételi körzet településein lakóhellyel, ennek hiányában tartózkodási hellyel rendelkező hároméves és annál idősebb gyermek óvodai felvételi kérelme teljesíthető. Vagyis azon gyermekek, akik 2021. szeptember 01. és 2022. augusztus 31. között töltik a 3. életévüket, óvodai felvételi szándékukat jelezhetik az intézményben és férőhely függvényében felvételt, előfelvételt nyerhetnek.
Kérjük, hogy telefonon vagy e-mailben vegyék fel a kapcsolatot az óvodával és szándékukról minden esetben tájékoztassák az óvodavezetőt.
Az óvodai beiratkozáshoz szükséges dokumentumok:
- óvodai felvételi kérelem (elérhető az óvodában),
- a gyermek születési anyakönyvi kivonat,
- a gyermek nevére kiállított személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolványa (a gyermek lakcímkártyája),
- szándéknyilatkozat (elérhető az óvodában),
- a gyermek TAJ kártyája
- a szülő személyi azonosító és lakcímet igazoló hatósági igazolványa
- ha van szakértői vélemény, igazolás ételallergiáról.
Intézményünk alapító okirata szerint, óvodánk biztosítja az integráltan nevelhető sajátos nevelési igényű gyermekek felvételét. Sajátos nevelési igényű gyermek esetében a beiratkozáshoz kérjük, hozza magával (amennyiben van) az orvosi és a szakértői véleményt.
Amennyiben a gyermek nem magyar állampolgár kérjük bemutatni az állandó tartózkodásra jogosító okmányt, ill. tartózkodási engedélyt.
Az óvodavezető az óvodai felvétel tárgyában meghozott döntéséről írásban értesíti a szülőt.
Külföldön tartózkodás esetén:
A napi négy órában óvodai nevelésre kötelezett gyermek szülője, ha gyermeke az óvodakötelezettségét külföldön teljesíti, köteles arról a beiratkozás idejének - jogszabályban előírt - utolsó határnapját (2021. május 20.) követő tizenöt napon belül, azaz 2021. június 4-ig írásban értesíteni az Oktatási Hivatalt. A napi négy órában óvodai nevelésre kötelezett, az óvodával jogviszonyban álló gyermek szülője, ha gyermeke az óvodakötelezettségét a jövőben külföldön teljesíti, előzetesen köteles értesíteni az óvodavezetőt.
A bejelentéshez használható űrlap elérhető az Oktatási Hivatal honlapján (www.oktatas.hu) a Köznevelés menüpont Külföldi távozás bejelentése pontjából. A bejelentőlap elektronikus kitöltését követően a kérelmet aláírva a következő postacímre kell megküldeni: Oktatási Hivatal Köznevelési Nyilvántartási Főosztály, 1363 Budapest, Pf. 19.
Felmentési kérelem:
A szülő - tárgyév május 25. napjáig benyújtott - kérelme alapján a gyermek jogos érdekét szem előtt tartva, annak az évnek az augusztus 31. napjáig, amelyben a gyermek a negyedik életévét betölti, a fővárosi és megyei kormányhivatal általános illetékességgel eljáró járási hivatala felmentheti őt az óvodai foglalkozáson való részvétel alól, ha a gyermek családi körülményei, sajátos helyzete indokolja.
Az Óvoda felvételi körzetébe nem tartozó gyermekek felvételi lehetősége:
Szabad férőhely esetén óvodánk a felvételi körzetébe nem tartozó gyermekek felvételi kérelmét is elfogadja a szülő által kitöltött szándéknyilatkozat alapján, amely az intézményben átvehető.
A szabálysértésekről, a szabálysértési eljárásról és a szabálysértési nyilvántartási rendszerről szóló 2012. évi II. törvény 247.§-a értelmében az a szülő vagy törvényes képviselő, aki a szülői felügyelete vagy gyámsága alatt álló gyermeket kellő időben az óvodába nem íratja be, szabálysértést követ el.
Az óvodai felvételről a férőhelyek függvényében az óvoda vezetője dönt az érvényes jogszabályi előírás alapján, eredményéről határozatban tájékoztatja az érintett szülőket. A döntés ellen fellebbezést lehet benyújtani a fenntartóhoz (Intézményfenntartó Társulás Csesztreg, 8973 Csesztreg, Dózsa György út 1.).
Kérem Önöket szíveskedjenek a fenti eljárásrendnek megfelelően eljárni, esetleges kérdéseikkel bátran keressék fel óvodánkat hétköznaponként: 8:00 – 16:00 óráig a fenti elérhetőségeken.
Csesztreg, 2021. március 22.
Tisztelettel: Cseke Erika s.k.
óvodavezető